Известие

Collapse
No announcement yet.

Тресе при тръгване 156 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тресе при тръгване 156 JTD

    Здравейте колеги! Когато колата е студена и потеглям на ниски обороти се появява едно тресене на мотора, което за мен не е обичайно. Когато потеглям с на по-високи обороти 1100-1600 мин-1 си потегля нормално. Сменял съм тампона на скоростната кутия защото беше заминал, съединителя отделя нормално, смяната на скорости е безпроблемна, но това тресене ме дразни и не знам на какво се дължи.

  • #2
    маховик...
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Може и да е маховик, но тресе само при тръгване на много ниски обороти през другото време не тресе, а когато спирам на кръстовище да речем и потеглям като първоначалната ми скорост е 5км/час и пак на ниски обороти продължавам да ускорявам всичко е по мед и масло не трепва.

      Comment


      • #4
        Я пробвай да смениш спирачната течност като преди това промиеш системата.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          А за скъсан тампон на двигателя ?
          Alfa 147 Q2 1.9 150 hp, Alfa GT 2.0JTS '05 ex, Alfa 159SW 1.9JTDM 150hp+ ex, Alfa 156SW 1.9JTD FL '04ex, Alfa 156 2.0 TS 16V 155hp '99 ex, Alfa 147 1.9JTD 115hp+ '04ex

          Comment


          • #6
            колково ти е жтд-то.............бе вътрешно каре прай същите несгоди,само че, при малко по-високи обороти....колега я препипай вътр. карета за всеки случай.......
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
              Я пробвай да смениш спирачната течност като преди това промиеш системата.
              Това е много интересно би ли споделил защо?

              Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
              колково ти е жтд-то.............бе вътрешно каре прай същите несгоди,само че, при малко по-високи обороти....колега я препипай вътр. карета за всеки случай.......
              Да това е вариянт също!


              Питам и аз защото имам идентичен проблем, след проверени тампони на двигателя и ск. кутия, всичко е здраво, съединителя не приплъзва грам...единствено всички ме насочват към маховик...интересното при мене е че понякога е така да кажем една, две седмици, после ако тръгна по рязко или нещо друго стане и се оправя...сега примерно от 3 седмици си потегля нормално...
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Когато се разбие лагера на маховика, той започва при ниски обороти да бие - един вид балансът му се нарушава. От там има непостоянен достатъчен контакт с феродовия диск и това довежда до вибрациите, който тук се тушират в определни граници от пружините на маховика. Ако се продължи да се кара така може нещо да влезне в купето при най тежкия случай. Най-лекият е - оставаш на пътя, не че и и в другите случаи не е така
                Имам маховик, но това на ЛС

                Comment


                • #9
                  Пробвай преди да тръгнеш натисни съединителя няколко пъти 2-3 и тогава потегляй.Виж да ли има разлика .Може да имаш задържане от помпата както казва колегата по горе за спирачната течност и обърни внимание при каква околна температура го прави.
                  CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                  Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=Jivko7777;854527]Това е много интересно би ли споделил защо?
                    Сепарация на течността + студ - става много забавно
                    И аз така си мислех по едно време,че съм пред хвърляне на маховика,но причината се оказа много по-евтина и прозаична.Понеже бях обслужил спирачната система,а съдчето е общо,въобще не бях отчел факта,че гнястта в системата на съединителя си стои.Резултата беше,че ми ободри космите на тила,като застудя.После се стопли времето и всичко изчезна,което ме накара и аз да стопля,че не съм си довършил работата.
                    Изводът е:Простият се учи от собствен опит,а умният от опита на другите.Та бъдете умни.
                    Няма гаранция,че при колегата е същото,но от опит глава не боли.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Колата е 156 -1,9 жтд- 110кс.Благодаря колеги за мненията, ще пробвам и пиша какъв е резултата.

                      ---------- Post added at 13:08 ---------- Previous post was at 12:56 ----------

                      Какви пари иска колегата за маховика ако става за мен?

                      Comment


                      • #12
                        Чак пък маховик ..... ако е маховик ще е все тая дали е студена или топла.
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • #13
                          Сепарация на течността + студ - става много забавно
                          И аз така си мислех по едно време,че съм пред хвърляне на маховика,но причината се оказа много по-евтина и прозаична.Понеже бях обслужил спирачната система,а съдчето е общо,въобще не бях отчел факта,че гнястта в системата на съединителя си стои.Резултата беше,че ми ободри космите на тила,като застудя.После се стопли времето и всичко изчезна,което ме накара и аз да стопля,че не съм си довършил работата.
                          Изводът е:Простият се учи от собствен опит,а умният от опита на другите.Та бъдете умни.
                          Няма гаранция,че при колегата е същото,но от опит глава не боли.[/QUOTE]

                          Доста логично, струва си да се опита.
                          _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                          156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от miri4a Покажи съобщение
                            Колата е 156 -1,9 жтд- 110кс.Благодаря колеги за мненията, ще пробвам и пиша какъв е резултата.

                            ---------- Post added at 13:08 ---------- Previous post was at 12:56 ----------

                            Какви пари иска колегата за маховика ако става за мен?
                            Toва не се коментира тук, а на ЛС

                            ---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:35 ----------

                            Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
                            Сепарация на течността + студ - става много забавно
                            И аз така си мислех по едно време,че съм пред хвърляне на маховика,но причината се оказа много по-евтина и прозаична.Понеже бях обслужил спирачната система,а съдчето е общо,въобще не бях отчел факта,че гнястта в системата на съединителя си стои.Резултата беше,че ми ободри космите на тила,като застудя.После се стопли времето и всичко изчезна,което ме накара и аз да стопля,че не съм си довършил работата.
                            Изводът е:Простият се учи от собствен опит,а умният от опита на другите.Та бъдете умни.
                            Няма гаранция,че при колегата е същото,но от опит глава не боли.
                            Доста логично, струва си да се опита.[/QUOTE]
                            Това се проверява много лесн - едно принудително обезвъздушаване на лагер-помпата ще покаже има ли гняз или не. А че ти не си го направил - все едно си правил това ->

                            Comment


                            • #15
                              Първо си направи свясна диагностика!Почти съм сигурен че имаш прблемна дюза!

                              Comment

                              Working...
                              X